Sådan onboarder vi jer som ny kunde

Har du oplevet at det “føles” besværligt at skifte leverandør?

Og har det eventuelt noget at gøre med hvilken branche, eller måske hvilke services og produkter, der er tale om?

Vi hører ofte, at det at skifte leverandør, er en meget lang proces. Det “føles” som meget besværligt og en kæmpestor beslutning at skulle skifte fra en rengøringsleverandør til en anden.

Men det behøver ikke at være sådan!

Det gør vi vores til, at det ikke er.

Vi gør rigtig meget for at det skal være en nem transition og for at hjælpe med at informere medarbejderne i virksomheden om, hvad der kommer til at ske og hvad de kan forvente.

Onboarding af nye virksomheder

Som ny kunde skal du bydes varmt velkommen af vores team. Uanset hvad der gjorde, at du skiftede til mj service, så skal du føle, at du er i gode hænder og har truffet det rigtige valg.

Når en virksomhed skifter leverandør, skal det ske på en sådan måde at de får følelsen af, at der er styr på de interne processer og ydelsen, så vi er godt i gang allerede fra dag 1, hvis ikke før.

Derfor er det vigtigt med en god opstart for begge parter og vi tager dig og dit team gennem vores  onboarding program, der indeholder følgende 3 trin:

1. Intromøde

Vi har planlagt et grundigt opstartsmøde, hvor du blandt andet møder de 2 serviceledere, som er jeres kontaktpersoner.

Vi taler blandt andet om behovet for kompetencer, for at vi eventuelt kan nå at rekruttere nye medarbejdere i i forhold til det specifikke behov og vi bliver enige om hvilke materialer/maskiner der er brug for.

2. Opstartsrengøring

Vi starter altid med en grundig opstartsrengøring, så vi fra første rengøring er enige om, hvad standarden skal være. Der skal gøres ordentlig rent og vi skal ud i alle hjørner.

Erhvervsrengøring af vores kernekompetence hos mj service

På den måde sikrer du, at vi kommer godt igang på din arbejdsplads, og samtidig danner det basis for et godt fremadrettet samarbejde

3. Kommunikation

Der skal være klar og god løbende kommunikation. I starten kan vi hjælpe med at informere jeres medarbejdere om hvad der kommer til at ske og hvad de kan forvente sig. Over tid er det ad hoc kommunikation og møder, der sikrer et tilfredsstillende samarbejde.

Vi har fokus på kvalitet og dialog

Vi tilpasser vores rengøring til jeres behov. Vores fagligt dygtige medarbejdere har fokus på at kvaliteten er i orden og de vil levere et skinnende og ensartet resultat hver gang.

Vi leverer selvfølgelig den kvalitet, der er aftalt og vores medarbejdere udfører egenkontrol af deres daglige arbejde. Servicelederne udfører kontrol af medarbejdernes arbejde og du kan også deltage i kontrollen.

Blogindlæg om at serviceledelse handler om proaktivitet og ledelse

Hvis du som kunde på noget tidspunkt ønsker at ændre noget eller lave om på noget i forhold til kvaliteten, så forventer vi at du henvender dig til os, så vi kan ændre på det.

For med dialog kan vi drive samarbejdet i positiv retning, prøve nye ting af og udfordre hinanden, så vi ender et bedre sted, efter end før.

Det er faktisk sådan, at vi gennem de sidste 10 år har arbejdet med dialogbaseret rengøring. Vi mener at dialogbaseret erhvervsrengøring giver et bedre resultat. Det er en samarbejdsform, hvor fokus er, at vi ser dig som en samarbejdspartner fordi vi gennem et reelt samarbejde kan hjælpe hinanden til at tingene bliver gjort smartere.

De primære dialoger går selvfølgelig på den daglige rengøring og på hvordan den kan tilrettelægges med størst muligt udbytte og tilfredshed for den enkelte virksomhed.

Derudover sparrer vi også omkring hvordan vi ved at gøre indeklimaet bedre, kan minimere sygefraværet blandt personalet, hvordan vi kan være med til at mindske den samlede miljøbelastning fra virksomheden eller hvordan vi kan minimere forbrug af plast og andre artikler.

Svanemærket erhvervsrengørings

Hvis vi har nogenlunde de samme værdier, gør det at samarbejdet bliver nemmere. Vi går meget op i at passe på vores miljø og ønsker at de virksomheder vi arbejder sammen med, har det samme syn.

Svanemærket rengøring er godt for miljøet

Svanemærket har eksisteret i 30 år i år og har med det letgenkendelige logo gjort det enkelt for professionelle indkøbere at vælge miljømærkede produkter og ydelser, og dermed bidrage til en bæredygtig fremtid.

I rengøringsbranchen bruger virksomheder med Svanemærkede ydelser udelukkende rengøringsmidler, der lever op til skrappe krav når det gælder kemikalier, fordi de ikke indeholder kemikalier, der kan skade personer og miljøet. Svanemærkede produkter skal leve op til nogle skrappe krav for at blive certificeret, og kravene tager højde for hele produktets rejse og de miljøproblemer, der kan opstå undervejs.

Skrappe miljøkrav sikrer at man sparer på jordens ressourcer, værner om biodiversiteten, mindsker vores aftryk på klimaet og får flest mulige materialer til at recirkulere.

For os er det vigtigt, at vores services og produkter belaster miljøet mindst muligt, og derfor er vi også den ene ud af kun 15 leverandører af rengøringsydelser, der er certificeret og har et Svanemærke.

Så vi håber at det er noget du værdsætter når du skal vælge et professionelt rengøringsfirma.

Vi vil meget gerne høre fra dig med henblik på at hjælpe med at indfri dine ønsker i forhold til at gøre det nemt at skifte rengøringsleverandør.

Sådan onboarder vi vores nye kunder hos mj service
Reng+©ring-02-compressor

Vil du vide mere?

For at få afklaret netop jeres behov tager vi altid en snak med jer, inden vi starter samarbejdet. Målet er at diskutere de store linjer og de små detaljer, så vi bliver helt klare på, hvordan I gerne vil have gjort tingene.